FAQ

Hur kan jag betala för min beställning?

Vi accepterar alla större kreditkort och Paypal. Alla betalningar behandlas genom en säker kassaprocess.
 

Vilken valuta är priserna listade i?

Alla priser anges i SEK.
 

Vart skickar vi till?

Vi levererar över hela världen.
 

När vet jag när min beställning har skickats?

När din beställning har skickats skickas en bekräftelse via e-post till dig.
 

Hur lång tid tar det för min beställning att levereras?

Sverige - 1-3 arbetsdagar.

Internationell frakt - 3-7 arbetsdagar
 

Måste jag betala för frakt?

Vi erbjuder gratis frakt över hela världen.
 

Erbjuder du snabb leverans?

Vi tillfället så erbjuder vi inte expressleverans.
 

Måste jag betala importtullar och skatter?

Kunderna är ansvariga för alla importtullar och skatter (om tillämpligt).
 

Hur spårar jag min beställning?

Du kommer automatiskt att få ett e-postmeddelande med spårningsnumret när din beställning har behandlats och skickats.
 

Vad kan jag göra om jag gör ett misstag med min beställning?
Beställningar behandlas vanligtvis nästa arbetsdag. Om du behöver ändra eller avbryta din beställning, vänligen maila oss på envicesweden@gmail.com med ditt beställningsnummer i ämnesraden så försöker vi göra vårt bästa för att tillgodose din begäran.

 

Vad händer om jag inte har fått mitt paket?

  1. Kontrollera alla externa låsta brevlådor

  2. Kontakta ditt lokala postkontor för att se om de har det för dig (ge alltid ditt spårningsnummer till dem)

  3. Om du fortfarande inte hittar ditt paket, kontakta oss på envicesweden@gmail.com med ditt beställningsnummer i ämnesfältet.
     

 Jag har fått fel artikel, vad ska jag göra?
Om du har fått fel artikel eftersom misstag händer ibland hjälper vi dig så snabbt som möjligt. Kontakta som envicesweden@gmail.com med ditt beställningsnummer i ämnesfältet.


Vad är din returpolicy?
Vi returnerar / byter gärna varor inom 14 dagar efter mottagandet. För att vara berättigad till retur måste din artikel vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen. Vänligen maila oss på envicesweden@gmail.com för att starta processen och inkludera ditt beställningsnummer i ämnesfältet. 

Återbetalningar (om tillämpligt)

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om du godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom en viss mängd dagar. Du bör vanligtvis se din återbetalning inom 3-5 arbetsdagar!

 

KONTAKTA OSS
SOCIAL
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
NAVIGATION
BETALNING

©2017 by Envice. Proudly created with the Envice Team.